Eerste Algemene Ledenvergadering ZMf 2024

18 juni 2024
19.30 uur - 21.30 uur

• Organisatie: ZMf

Graag nodigen we je uit voor de Algemene Ledenvergadering van ZMf op dinsdag 18 juni a.s. We kijken in grote lijnen terug op ons werk in het afgelopen jaar en bespreken het jaarverslag over 2023. Ook brengen we je op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen binnen ZMf.

Tijdens het themadeel van de avond zoomen we in op wat ZMf actief doet tegen PFAS. Zo komt onder andere de PFAS-claim aan de orde; de rechtszaak die we met 10 andere partijen en Knoops Advocaten recentelijk aanspanden tegen de Nederlandse Staat voor vervuiling door PFAS. In het Vernieuwerslab, een initiatief van ZMf en ZB en broedplaats voor vernieuwende ideeen over duurzaamheid, ontsproot ooit het zaadje voor een bewustwordingscampagne rondom PFAS. Studenten van de HZ gingen hiermee aan de slag. Doel was om inwoners en ondernemers in Zeeland te helpen bewuster te kunnen kiezen voor producten zonder PFAS. De studenten ontwikkelden onder andere een poster en een bordspel en waren onderdeel van een documentaire. Tijdens de Algemene Ledenvergadering vertellen ze ons over hun project.

Zet de Eerste Algemene Ledenvergadering van ZMf alvast in je agenda!

Datum:

18 juni 2024

Tijd:

19.30 uur – 21.30 uur

Locatie:

Auditorium Betje Wolff, ZB Bibliotheek van Zeeland, Kousteensedijk 7 in Middelburg

Aanmelden of afmelden

Aanmelden kan via het aanmeldformulier.

Officiële stukken

Agenda ALV 18 juni 2024