Tweede Algemene Ledenvergadering ZMf 2023

7 november 2023
19.30 uur - 21.30 uur

• Organisatie: ZMf

Iedereen is van harte welkom op onze ledenvergaderingen. Dit zijn er twee per jaar; een in juni en een in oktober. Daar mag je meedenken en praten over actuele onderwerpen die spelen op het vlak van natuur en in milieu in Zeeland. Liever alleen luisteren, dan kan natuurlijk ook. Leden die meer dan 1 jaar lid zijn krijgen ook stemrecht. Zo kun je meebeslissen over het beleid en koers van ZMf. Kom dus ook en zet deze datum alvast in je agenda!

Datum:

7 november 2023

Tijd:

19.30 uur – 21.30 uur

Locatie:

ZB Bibliotheek (Kousteensedijk 7, 4331 JE Middelburg)
Auditorium Betje Wolff

Aanmelden of afmelden

Je kan via die knop ook makkelijk afmelden en de geagendeerde stukken accorderen of een van de andere opties aanvinken. Maar liefst zien we je aanmelding tegemoet!

Heb je nu al vragen voor in een van onze ledenvergaderingen, meld ons die dan alvast in het aanmeldformulier. Om de vergadering vlot te laten verlopen, kunnen wij die dan voorbereiden en tijdens vergadering beantwoorden.

Let op: Als wij geen aan- of afmelding van je ontvangen gaan wij ervan uit dat je instemt met de voorgelegde documenten en voorgestelde bestuurswijzigingen.

Agenda en andere vergaderstukken

Vind hieronder de stukken die aan bod komen tijdens de ledenvergadering:

Agenda ALV 7 november 2023
Verslag ALV 20 juni 2023
Jaarplan 2024 (concept)

Brainstormen en een primeur

Graag komen we als relatief nieuw bestuur van ZMf in contact met onze leden en lidorganisaties. Dit, omdat we niet voor niks een vereniging zijn en de kracht daarvan kunnen benutten voor natuur en milieu in Zeeland. We vinden het interessant om samen met jou de identiteit van ZMf te bespreken. Daarom deze keer als themadeel een brainstorm in de vorm van het ‘world café’. We willen jou graag leren kennen en aan de hand van een aantal centrale vragen (o.a. over de identiteit van ZMf) met jou in gesprek gaan in kleine groepjes die steeds rouleren.

Het belooft een interactieve en bijzondere avond te worden, waarin we ook afscheid nemen van 2 bestuursleden.

Vers van de pers is het nieuwe logo van ZMf en de daarbij behorende huisstijl die we dan officieel lanceren en in gebruik nemen. Een primeur voor alle bezoekers die avond!

Tweede Algemene Ledenvergadering ZMf 2023

Kousteensedijk 7, Middelburg, Netherlands