ZMf algemene Ledenvergadering 23 oktober 2018

23 oktober 2018
Tijd:  19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)
Locatie:  Grote zaal van ZB| Planbureau en Bibliotheek van Zeeland, Middelburg

Kom 23 oktober naar de Algemene Ledenvergadering van de ZMf. Als lid van de vereniging is uw aanwezigheid van belang. Uw stemt telt immers.

De notulen van de vorige vergadering en relevante stukken kunt u hieronder terugvinden. Tijdens het themadeel van de vergadering gaan we graag verder in op het thema ‘zonnepanelen en zonneweides’.

Moeten zonnepanelen vooral op daken, industriële gebouwen en industrieterreinen komen? Dat is duurder en ingewikkelder dan zonnevelden, en we moeten wel haast maken met de energietransitie. Maar zonnevelden gaan ten koste van de voedselproductie en zijn ze wel zo mooi in het landschap? Daarentegen geven zonnevelden misschien meer ruimte dan de landbouw voor biodiversiteit. En zonnepanelen op alle Zeeuwse daken levert dan weer onvoldoende elektriciteit op om in onze behoefte te voorzien… Kortom: we bespreken een groot deadly dilemma voor de ZMf tijdens de komende ALV.

Kom ook en praat mee. Bent u er bij? U kunt zich direct hier aanmelden voor de ledenvergadering

Stukken om te downloaden:

Overige activiteiten