Algemene Ledenvergadering 25 juni 2019

25 juni 2019
Tijd:  19.00 - 22.00 uur
Locatie:  ZMf, Kousteensedijk 7 te Middelburg

Op dinsdag 25 juni organiseert ZMf haar algemene ledenvergadering. Thema is: Klimaat in onze regio. U bent van harte welkom.

Naast het formele gedeelte van de vergadering, waarin het jaarplan en de jaarrekening van 2018 wordt gepresenteerd, blikken we graag met u terug op ons concrete werk. Welke projecten pakten we op en met welk doel? Wat bereikten we en waar zijn we extra trots op? En de strategie van ZMf, wat is die bewuste nieuwe koers?

Gastsprekers meteoroloog Jos Broeke en amateur klimatoloog Jorge Sereno vertellen hoe zij de actuele stand van zaken zien omtrent klimaatverandering, specifiek voor Zeeland.

Exclusief kijkje
Misschien had u het al gelezen of gehoord; begin dit jaar heeft het kantoor van ZMf een ingrijpende make-over gekregen. Onze oude kantoren waren hoognodig aan vernieuwing toe. Dat deden we zo duurzaam mogelijk, met als resultaat: dé circulaire hotspot. Komt u voorafgaand aan de vergadering een exclusief kijkje nemen in ons splinternieuwe kantoor?

Programma
U bent vanaf 19.00 uur welkom in het vernieuwde kantoor van ZMf (Kousteensedijk 7, 4331 JE  Middelburg) op de bovenste verdieping van de ZB. Vanaf 20.00 uur start de vergadering in het auditorium Betje Wolff in het souterrain van de ZB.

U kunt zich direct hier aanmelden voor de ledenvergadering.

Stukken om te downloaden
Verslag Algemene Ledenvergadering 23 oktober 2018